[아이유의 팔레트] 맛있게 그려요 (With 로꼬) Ep.2

게시일 2020. 10. 15.
[IU's Palette] Let us draw something yummy (With Loco) Ep.2
[아이유의 팔레트] 맛있게 그려요 (With 로꼬) Ep.2
#IU #아이유 #팔레트

댓글

  • LOCO DID SO WELL OMG OMG

  • I so like the Combination of them singing. Big fan of IU personally and loco. I just found this all of a sudden while on work. I hope they collab for real and make a song together!

    • I discovered LOCO when he made a song together with HWASA. because I've been following MAMAMOO music. Then after i listen to each and every song of LOCO and instantly become a fan. In hiphop industry, The very first person that i like or should i say the style that he is doing is Kang Gary. Hope they can make collab (LOCO,GARY and IU).

  • So cute... I love these two singer.. I hope they sing one song together

  • 크-윽 너무 좋아 ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

  • 아이유 저음 미쳤네

  • 난 둘이 폰보면서 노래할때 왜케 좋징 ㅠㅠㅠㅠㅠ 로꼬씨 아이유라면 양보할게요 ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 둘사이에 엄청난 애기 나올거 같앙 ㅋㅋㅋ

  • 오우 국힙 원탑 아이유 눈누난나 한번 불러주세요

  • FINE I’ll say it... THEY’RE TOO CUTE!!!!!!! Such a refreshing energy from both of them. What a combo!

  • 징쨩 정말 MC 볼때 게스트의 말 하나하나에 눈을 초롱초롱하게 빛내면서 집중해주고 공감해주고 이야기를 이끌어나가는 것이 너무너무 예뻐요. 몇번이고 돌려보게 됩니다. 이렇게 아이유의 진행과 토크와 음악을 함께 볼 수 있는 영상이라니 너무 힐링인 것이다...흑흑...

  • gemes bgt liat kalian berdua ihh!!

  • 역시 국힙원탑 아이유

    • ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • 아 로꼬 조곤조곤 목소리 ㅇ너뮤 귀엽다 ㅠ ㅠ 광대가 아퓨군요 ..

  • 조곤조곤 나른나른한 분위기 넘모 좋다.. ㅠ

  • Loco is so cute. Despite being not good in speaking, seeing he make an effort to say everything he want to say makes me smile like a mother.

  • 오늘 징짱 노래 전곡재생 스트리밍해서 듣다가 갑자기 떠올랐는데요~~ 마지막 마무리 맛있게 그려요가 정말 좋은 이유가 또 생겼어요! Boo 가사에 보면 맛있는 사랑을 할거야~ 또 내게 사랑을 줘 한 입만 ~ 이렇게 있잖아요! 그것처럼 아이유의팔레트에 소개될 여러 사랑노래들이 이런 세계관이랑 우연하게 딱 들어맞더라구요!!ㅎㅎ마치 맛있는 사랑노래를 들려줄거예요~ 이런 의미가 되기도 하는 거 같아서 너무 좋아요!!!!소중하고 재치있는 의견 내주신 로꼬님과 언제나 사랑스럽고 자랑스러운 징짱💜 아이유의 팔레트 많이 많이 더 오래 해주세요!!사랑해요 진짜!!

  • When Loco started talking omg his voice is so soft I- uwu

  • 둘이 “아보카도 토스트” 라는 곡 내면 넘 귀여울 것 같아요 💚🥑

  • I love the duet, I want a collab from you two! Please....

  • 맜있게 그려요 ㄷㄷ 역시 킹로꼬

  • Loco is so tiny, ya'll he's da cuttest

  • 좋아요. 편안한 밤.

  • 전역축하노래 불러줄때 사랑하는 로꼬씨~하니까 와우 하는거 너무 진심같아ㅋㅋㅋ둘다 너무 귀엽네요ㅠㅠ

  • 아 광대마비 ㅋㅋㅋ

  • 시간이 들겠지 노래들으면서 위로많이 받았어요 공감가는 가사도 많고 힘들때마다 들어요 취업준비하면서 회의감 많이들고 힘들 때 힘이 많이됐어요. “내가 계획했던것 유난히 뜨거웠던 너 뭐하나라도 내걸로 만들기어려워 또 시간이 들겠지”

  • i wish the lyrics also have their own translations

  • 아니 그래서 아이유 영양제 뭐 먹냐고

  • 진짜 편안한 안정감도 느껴지고... 특히 아이유 ver과 로꼬 ver의 노래들이 너무 잘 어울리고 음원 모른 척하고 나와도 홍보 없이 1등 갈 것 같은... 사랑합니다 다음 화도 맛있게 그려요 😋❤️

  • IU's voice is such a masterpiece and no one can change my mind❤️

  • 팔레트는 원곡보다 지금 이 밴드버전, 로꼬버전이 더 제 취향이네요 너무 좋아서 눈물남 뭔가 포근포근해 ㅠㅠ

  • I smile all time while watching

  • 哇 iu和loco 尤其合声唱得好好听

  • This is so wholesome. I would like to see Crush on here as a guest!

  • 진짜 로꼬 노래 엄청 기다렸는데ㅠㅠ

  • I wish the sub includes the lyric for these songs too! It's just too good too miss..

  • Wah...Love Pallete so much!!! I'm so glad that IU launch this program❤️ 'Can't sleep' is really nice omg

  • Uh idk, but after the first song, Loco kinda left speechless? Or was it overshadowed by IU? I just thought it would be better if he speak more.

  • 로꼬 너무 좋아.........ㅠㅠ 로꼬나오는 영상 싹다 찾아보는중

  • 💜

  • LOCO!!!💕

  • 귀여워...

  • Hwasa must be watching this.........

  • 로꼬 존귀다ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄲ

  • Loco is too adorable...I can't

  • 진짜 주접이고 개소린데 둘이 잘어울리는거 나만 그래?

  • 17:30 돈내고 들을게요.. 귀가 녹는다 녹아

  • 둘이 잘 어울려 ㅜㅡㅜ

  • 啊啊啊啊啊宝贝喜欢你!

  • 뭐이리 예쁘냐..

  • the collab we didn't know we needed

  • 아이유 위주로 갑시다~

  • I wish they would do music together soon

  • ughhh their voices sound so good together

  • I don't know why I'm seeing me somewhere in you. I don't know what's the link in my life with K pop You are really like goddess of peace cause you wear white and your inner soul is the sweetest cute baby girl wanna see you

  • 다시 제조명되는 갓지은 갓지은!!! 주변사람덕에 자기가 성장했다고하는 갓지은!! 항상 초심 잃지않는모습에 한번 더 반하고갑니다 이영상에 이글을 써서 죄송도합니다

  • 아이유 누나 만약 이글을 보게된다면 정말정말 소중한 좋아요 하나만 부탁드립니다 누나 복받으세용

  • मेरी पसंदीदा कोरियन अभिनेत्री... ☺️☺️☺️

  • 미안하다 이거 보여줄려고 어그로 끌었다 아이유, 로꼬 귀여움 실화냐? 이거 레알 세계관 최강자들의 귀여움이다

  • 아이유 수지도 보고 싶습니다 진짜 예전에 친했던 연예인들 다 소환하고 싶어요 ㅠㅠ 온엔오프 지연지은도 진짜 너무 예쁘게 봤었는데 앞으로도 쭉 하실 생각이면 예전 친구들 다 소환하자 언니 ㅠ 언니는 모든 사람들과 케미가 좋아서 난 다 좋아 솔직히 예전과 지금은 많이 달라졌으니까 눈치 보지 말고 다 소환하자 아이유 사랑해 💜

  • loved this episode so much

  • cute oppa loco!! another collab with hwasa again pls!!

  • hi I support you and always watch the channel, please provide indo sub so I can understand what you are saying :)

  • 12:38

  • 두분다 너무 이쁘고 좋다.. 하........

  • 이센스 오면 좋겠눙,,

  • 예전 #예쁜나이25살 무대에서 두명의 지은이는 스물다섯살을 노래로 기록했다.라는 댓글을 봤어요ㅠ 송지은님이 10월22일 '피어나'앨범으로 컴백했어요. 두 지은이💜를 #아이유의팔레트 에서 보고싶어요🙏

  • 또또 이 음악 내꺼를 시전하셨다... ㅎㅔ이즈님이 부른 노래도 진짜 좋은데 지은언니가 중간중간에 로꼬님이 노래 부를 때 화음 넣는거 ㄹㅇ 너무 좋아..❤️

  • Iu is very humble and never focus on herself. I love the way she recognized others instead of hearself.. The IU i know since her 1st debut

  • Both super talented

  • Super talented

  • Loong time non see loco oppa miss u so much .. much mucch miss you so bad

  • 아이유짱

  • 19:32 로꼬 표정 진짜 찐이다 ..

  • 백예린 태연 기다립니다 진짜너무,,,,,

  • I like this combination ❣️💖

  • 군대 간지도 몰랐네

  • 아니 권혁우 안절부절 진짜 너무 귀여운거아니냐고 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • 노래로 꽁냥거리는? 케미 너무 좋다

  • 로꼬 진짜 미쳤다 너무 귀엽다

  • 와... 잠이들어야 개좋다.. 헤이즈가 불러도 좋은데.. 갓이유..

  • Can someone somehow put this ver on Spotify!!!! I need it

  • 우연히 누르게 되어 오늘 처음 '아이유의 팔레트' 보게되었는데, 왠만한 공영방송 프로그램보다 좋은 것 같아 놀랐습니다! 조금 어색한 분위기가, 자연스렵게 억지스러운 리액션이 넘쳐나는 많은 예능 프로그램보다 보기 편안했고, 미리 짜여지지 않은 자신만의 모습으로 말씀하시는 모습이, 무엇인가 보여주고 소개하기 위해 노력하는 다른 프로그램보다 마음에 와닿았습니다. 특히 이러한 분위기 속에서 자연스럽게 묻어나오는 뮤지션의 생각과 삶, 그리고 그 음악이 너무 좋네요~ 진행하시는 아이유님도 멋지시고, 군대 전역하시고 왠지 긴 휴가에서 기분전환하고 오신 듯한 여유있는 모습과 좋은 음악 잘 보고 들었습니다~

  • The food part is a torture for us

  • I like it! Seeing a relaxed side from both of them, johda!

  • Damn Iu voice

  • ✨I like it !!! I want to see Hyukoh , Dean or Zico!!! 💕🌼

  • Applause for the house band!!!

  • How can an angel like IU exist on this earth? what did we do to deserve her ? we don't deserve her but we are going to be selfish and keep her here for a long time

  • Iu queen please invite rose queen from BP one day? maybe after her solo release ?

  • He is so cute

  • Luv this dude! Had a completely different perception of what he'd be like irl (because of his profession tbh), closer to someone who is arrogant and has a idgaf attitude. But I saw him on Radio Star recently with Crush and now I'm a total fan! Keep bringin' them good vibes Loco! IU is right~ He really speaks in a manner that puts a person at ease.

  • 로꼬 비싼대...

  • Nueva fan de loco ,gracias mi reina te amo

  • Loco is soo cutee

  • iu is amazing! but loco was so cute and i hope he achieves all his dreams and that he knows his fans have been waiting for him!

  • ✨✨🥺👏👏

  • 언니진짜이뽀

  • 17:30

  • 박혜원 초대해주세요..

  • im watching this again because 19:00

  • I've never heard any sweeter voice than IU. She really soothes me up :)